Top 5 Soundtracks (O.S.T.)

Nέο Τop 5 άλλα και πάλι σχετικό με μουσική αλλά και κινηματογράφο!!! Κλασσική κατηγορία καθώς όλοι αγαπάμε πιστεύω τα Soundtracks και έχουμε λιώσει τα cd!! Μερικά απο αυτά σίγουρα ανέβασαν κλάσεις πάνω την ταινία και άλλα ίσως ξεχώρισαν πιο πολύ απο την ίδια την ταινία!
Εγώ επέλεξα όπως έχω ξαναπεί όχι τα 5 καλύτερα αλλα τα 5 πιό αγαπημένα γιατί σε κάποια φάση και για διάφορους λόγους τα έχω λιώσει!so...

♪ TOP 5  FAV. O.S.T. ♪


1. Amelie (music by Yann Tiersen)
 

Αγαπώ Amelie... το έχω ακούσει άπειρες φορές και δεν θα βαρεθώ ποτέ να το ακούω , και το έχω σενδέσει με πολύ ρομαντικές στιγμές!!!! χιχι

2. Kill Bill


Δεν μπορώ φυσικά να ξεχωρίσω το Vol.1 απο το Vol.2 τα θεωρώ ένα! Απιστευτα και τα 2! Κάθε κομμάτι ένα και ένα και απιστευτα χαρακτηριστικά της ταινίας ... Δεν ξέρω τι να πώ ... απλά πως είναι απο τα απαπημένα μου... προφανώς!

3. Cabaret


Ποιός να το περίμενε αλλά ναι... κάποια φάση το έιχα λιώσει όπως και τώρα ... Μου άρεσε πολύ η θεατρικότητα στη φωνητικά και φυσικά η ατμόσφαιρα που μου έβγαζε!Tι να πώ για τη θεά Liza...Τέλειο απλά


4.Velvet Goldmine


Χμμ... τι να πώ τώρα... glam rock και glitter... αγαπημένη ταινία και αγαπημένη μουσική!
θέλω πολύ να ξεχωρίσω το τραγούδι Hot One που όποιος δεν έχει ακούσει να το κάνει τώρα... και να προσέξει την  εισαγωγή! You Tube Video

5. Dead Man 


Νel Young ... απίστευτος, πολύ ατμοσφαιρική ταινία και μουσική!!!! Άψογος!


Αυτά ήταν τα 5 αγαπημένα ... σίγουρα έχω αφήσει απ έξω πολύ γαμάτα albums αλλά... είναι και άλλα που αγαπώ πολύ όπως τα ost απο τις ταινίες TrainspottingMoulin Rouge  και Pulp Fiction φυσικά που έχει κομματάρες!

Περιμένω να ακούσω δικά σας αγαπημένα soundtracks απο αγαπημένες ταινίες!!!!
CIAO

13 σχόλια:

Natalie Suarez είπε...

sweet! i want to see some of these films :))

natalieoffduty.blogspot.com

efi είπε...

βάζω σίγουρα στη λίστα μου "σινεμά ο παράδεισος", romeo+juliet και death proof!

sourgelaki είπε...

wx exoume ta idia agapimena!
xmm "babel" kai "my blueberry nights"
to "2" (typou soundtrack...)

*chara είπε...

yperoxes epiloges!
Chara
http://skinnyandflavored.blogspot.com/

FFR είπε...

teleia kommatia!!!!!!!!

www.fashionfirstrow.com

Everyone loves fashion είπε...

haha what a shame never have seen Amelie :)

char είπε...

mmm, i love amelie, it's my favorite movie... you have wonderful taste!! x

Natalia είπε...

kill bill+velvet goldmine αγαπημενα!!ολα βεβαια!
Love ur blog concept!
xx

Indigo είπε...

wow I love Amelie! and I love the idea behind this blog! XX

Ανώνυμος είπε...

I like your blog !!
do not miss my goods , they are very beautiful !!
Fashion watches
Discount watches
Antique pocket watches
Engraved pocket watches
pocket watch

Dimitri Zafiriou είπε...

Velvet Goldmine....Fabulous men...costumes..music...story...

charlotte lucy είπε...

they arent my favourite films at all, but the twighlight saga soundtracks are actually really good!

xxx

Kailey είπε...

I LOVE Cabaret with all my heart - everything about that movie is absolutely perfect! Liza is one of my idols.